SALON SEUDUN VIHREIDEN YLIMÄÄRÄINEN YLEISKOKOUS

AIKA                                     17.8.2014 KLO 17.30

PAIKKA                                 Salo, kaupungintalo

LÄSNÄOLIJAT                         Maria Blomqvist, Sallamari Etelä, Toni Etelä, Martti Halme                                                       (poistunut klo 19.05), Altti Järvenpää, Wilhelmiina Kallio, Eeva                                                 Koskinen, Juha-Matti Kyyrä, Jonna Nyyssönen ja Olga Tammi.

1.       Avattiin kokous klo klo 17.41.
  2.       Valittiin kokouksen puheenjohtajaksi Altti Järvenpää, sihteeriksi Maria Blomqvist ja pöytäkirjantarkistajiksi Martti Halme ja Juha-Matti Kyyrä, jotka toimivat tarvittaessa myös ääntenlaskijoina.
  3.       Todettiin kokouksen olevan laillinen ja päätösvaltainen.
  4.       Hyväksyttiin kokouksen esityslista.
  5.       Valittiin yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi Altti Järvenpää eronneen (Anu Taivainen) tilalle.
  6.       Valittiin yhdistyksen uudeksi taloudenhoitajaksi Jonna Nyyssönen eronneen (Heli Ylönen) tilalle. Päätettiin, että yhdistyksen tilinkäyttöoikeus siirretään Altti Järvenpäälle ja Jonna Nyyssöselle.
  7.       Valittiin Salon seudun vihreiden ehdokkaat jäsenäänestykseen, jolla valitaan Vihreiden Varsinais-Suomen piirin eduskuntavaaliehdokkaat 2015. Ehdokkaiksi valittiin Eeva Koskinen, Olga Tammi ja Jonna Nyyssönen. Päätettiin julkaista Salon seudun vihreiden nettisivuilla lyhyet esittelyt yhdistyksen ehdokkaista. Päätettiin antaa yhdistyksen hallitukselle valtuudet tehdä piirin yleiskokouksiin liittyvät henkilövalinnat.
  8.       Yleistä keskustelua.

-Keskusteltiin yhdistyksen nettisivuilla julkaistavista pöytäkirjoista; netissä julkaistavissa pöytäkirjoissa asiat kerrotaan yleisellä tasolla.

– Keskusteltiin kannanoton tekemisestä Salon kaupungin valtuustoseminaarin pitopaikkaan ja kustannuksiin liittyen. Eeva kirjoittaa kannanoton.

-Sovittiin, että jokin tuleva kokous pidettäisiin Kemiön Sokerikulmalla.

-Keskusteltiin jäsenhankinnan suunnittelemisesta. Pohdittiin mm. retkien järjestämistä Teijolle ja tuulivoimaloille sekä siivoustalkoita. Todettiin sosiaalisen median tärkeä rooli; päätettiin perustaa Salon seudun vihreille twitter-tili sekä päivittää aktiivisesti yhdistyksen facebook-sivuja.

1.       Päätettiin kokous klo 19.18.

______________________                            _____________________

Altti Järvenpää, puheenjohtaja                        Maria Blomqvist, sihteeri

_______________________                          ______________________

Martti Halme, pöytäkirjantarkastaja                Juha-Matti Kyyrä, pöytäkirjantarkastaja