LEHDISTÖTIEDOTE

Salon Seudun Vihreät ehdottaa:
Valtuustoseminaari omassa kaupungissa

Salon seudun vihreiden yleiskokous kyseenalaistaa Salon kaupungin johtavien virkamiesten ja luottamusmiesten intoa yrittää järjestää kaupungin katastrofaalisessa taloustilanteessa kaksipäiväinen valtuustoseminaari rymättyläläisessä kylpylässä.
Vihreät toivovat, että Salossa lähdettäisiin hakemaan uusia tapoja rakentaa kaupungin taloutta ja toimivaa poliittista yhteistyötä. Siihen ei kuitenkaan tarvita yön yli seminaaria vieraalla paikkakunnalla, Vihreät korostavat ja toivovat kaupungin edes hyödyntävän oman alueen yrittäjien palveluita.
– Johtavana ajatuksena on lehtitietojen mukaan  tarve päästä kauas kaupungintalolta. Yön yli kestävän seminaarin uskotaan myös lisäävän poliittisten ryhmien halukkuutta sopia syksyn tiukan budjetin läpiviennistä. Kaikki nämä perustelut ovat Vihreiden mielestä menneestä maailmasta.
– Vastuullisesti luottamustehtäväänsä suhtautuvat luottamushenkilöt pystyvät keskustelemaan ja sopimaan asioista kaupungintalon tiloissa. Mikäli aikaa ja haluja vapaamuotoiseen yhdessäoloon on, Vihreät suosittelevat jälleen kerran luottamushenkilöille voimaannuttavaa kävelykierrosta Teijon retkeilyalueen hienoissa maisemissa ja reippaita poliittisia juttutuokioita nuotion ääressä. Terveellistä ja ilmaista, Vihreät muistuttavat.

Lisätietoja puheenjohtaja Altti Järvenpää
altti.jarvenpaa@hotmail.fi